Туманоутворення своїми руками

Ця стаття для тих, хто хоче зібрати систему туманоутворення своїми руками. Для того щоб зібрати водяний туманоутворювач високого і низького тиску своїми руками, треба визначиться з комплектацією і конфігурацією траси системи туманоутворення - кількість форсунок і фітингів до них, кількість додаткових фітингів (т-подібні, г-подібні і т.д.), метраж труб та тип насосної станції. 
Насосна станція визначається із залежності між продуктивністю насоса та витратою води через форсунку. Наприклад: як визначити продуктивність насоса високого тиску для 20 форсунок з отвором 0, 15мм? Беремо витрати форсунки високого тиску дивіться в каталозі (каталог форсунок), і множимо на кількість --- 0,046 л/хв * 20 шт = 0,92 л/хв. ---- 0, 92 л/хв * 1,2 = 1, 104 л/хв. Тепер ви знаєте, який вибрати насос високого тиску, щоб зібрати своїми руками систему туманоутворення.

Коли ви визначилися з комплектацією системи туманоутворення, вам знадобиться інструкція складання своїми руками туманоутворення

система туманоутворення своїми руками

Як бачите в інструкції - складання туманоутворення своїми руками зводиться до звичайної сантехніки.

Перед запуском системи туманоутворення, коли ви її зібрали самі, необхідно залити масло (5w-40 синтетика) до необхідного рівня; упевниться в нормальному тиску на вході в насос; встановити систему фільтрації (бажано не тільки механічне очищення, а й хімічну); встановити електромагнітний клапан на вході, який працювати повинен у парі з двигуном насоса туманоутворювача; встановити клапан надлишкового тиску і тільки коли все зібрано та встановлено, запускаєте туманоутворення. Змінюйте масло не рідше після 150 – 200 годин роботи.

насос высокого давления для системы туманообразования

Насос высокого давления туманообразования

Не забудьте підключити реле відсутності води у насосі до двигуна. Оскільки насос не повинен працювати без води (вода є природним мастилом)

Насос високого тиску йде в базовій комплектації - двигун з насосом та манометр. Додатково ми можемо зробити поставку таймера, клапана скидання надлишкового тиску, систему фільтрації води.

Підвищувати тиск потрібно плавно (чорна ручка регулювання тиску, напрямок вказано зверху),поки хмара водяного туману не відповідатиме вашим вимогам. Якщо деякі форсунки у вас не працюють або працюють некоректно, варто зупинити роботу систему туманоутворення і відрегулювати саму форсунку вручну.

Дивіться відео складання системи туманоутворення низького тиску - відео

Як настроюються форсунки високого тиску? Для початку визначимо принцип роботи форсунки високого тиску

как настроить форсунку высокого давления

Як бачите форсунка складається з двох тіл корпусу - верхня частина і нижня. Верхня частина - це так званий ковпачок, що закручує, всередині знаходиться гумовий ущільнювач. Нижня частина – це робочі тіло форсунки високого тиску.

Для чого потрібен гумовий буек? Призначення - це закриття отвору в основі форсунки, щоб вода не потрапляла при низькому тиску робоче тіло форсунки високого тиску.

Навіщо потрібна пружина? У пружини призначення одне, маючи свій коефіцієнт пружності (до речі у форсунках цей коефіцієнт може відрізнятися, він не завжди відкалібрований!), пружина перебуваючи в камері, розмір якої трохи менше самої пружини в нормальному розтягнутому пружина. тиск води для проникнення в робочу частину тіла самої форсунки.

Навіщо потрібен металевий буйок? Цей так звана система антикапля, коли вода потрапила в робочі тіло форсунки, вона проходить не безпосередньо до вихідного отвору форсунки, а з початку між металевим буйком і тілом форсунки. А так як у верхній частині тіла форсунки, всередині, знаходиться гумовий ущільнювач і при цьому конструктив металевого буйка зроблений таким чином, що при тиску його до вгорі вода змінює напрямок - з дотичного руху вздовж стінок форсунки до перпендикулярного до центру осі форсунки і за тим .

Так, хочеться ще щось сказати, цей металевий буек ще називають мембраною, є в конструктиві керамічні мембрани і принцип роботи той же - зміни потоку води - від дотичного вздовж стінок форсунки до перпендикулярного осі форсунки і за тим уздовж осі форсунки до виходу.

 

І так, давайте підіб'ємо підсумок.

1. Через те, що не відкалібровані пружини у форсунках, перш ніж підійти до налаштування самої форсунки - поекспериментуйте з тиском у самій системі, спробуйте знайти той тиск, при якому почнуть працювати всі форсунки або більшість.
2.Якщо якась форсунка не працює, відключіть систему, відкрутіть і розберіть її. Переконайтеся, що буйок і пружинка стоять сооснощодо осі самої форсунки. Перевірте пружинку: выймите, стисніть, розтисніть - переконайтеся, що вона працює нормально. Зберіть і пограйтеся зазором металевого буйка (мембрани)  всередині форсунки шляхом щільного і нещільного закручування верхнього тіла форсунки з нижнім тілом форсунки.

 

Які фітинги вам можуть бути корисні.

стартовый фитинг для системы туманообразования

стартовий фітінг - вкручується в насос на виході

фитинг для форсунки

Фітінг з одним отвором під форсунку

г фитинг для водяного тумана

Г фітінг, змінює напрямок траси туманоутворення на 90 градусів

т фитинг системы туманообразования

Т фітінг дає можливість зробити поділ на дві гілки трасу системи туманоутворення

концевой фитинг системы туманообразования

Кінцевий фітінг, пам'ятайте він з отвором під форсунку.

 

Що ми пропонуємо додатково?

  • Клапан скидання надлишкового тиску води, призначення - коли вимикається насос, в системі залишається надлишковий тиск, наслідки якого це підкопують деякі форсунки або просочується дрібна цівка води, не на всіх форсунках, а на тих, де пружність пружинки форсунки менша. Система антикапля працює при насосі високого тиску, а в цьому випадку вона не працює. Який вихід? Потрібен клапан скидання надлишкового тиску. Є в продажу   (ціна)
  • Систему фільтрації. Є 2 моменти при фільтрації води - це очищення води від механічних та інших хімічних сполук, а також у практиці зустрічаються проблеми з випаданням сольових нальотів на поверхнях і запахи. Ми в кожному окремому випадку готові допомогти у вирішенні ваших проблем.
  • таймери. Тут є різний вибір, але в більшості випадків, практика показала, що управління виведеної кнопки від двигуна - це простий, недорого і найефективніший спосіб управління системою туманоутворення, так як цикл часу роботи-не роботи таймера туманоутворювача не відповідає фактичної потреби людини (ви налаштували таймер, а відбулися зміни мікроклімату - змінився вітер (сила, напрямок), зайшло сонце та ін.)
  • Управління системою з пульта чи смартфона.

 

Все про туман:туманоутворення своїми руками, інструкція туманоутворення, настроювання форсунок високого тиску, Україна, Київ, Донецьк, Дніпропетровськ, Харків, Суми, Луганськ, Одеса, Запоріжжя, Полтава, Житомир, Івано-Франківськ, Миколаїв, Луцьк, Черкаси, Мукачево, Львів, Дніпро, Тернопіль, Кіровоград, Чернівці, Полтава, Крим

Адреса нашого магазину: м.Запоріжжя, вул.Щаслива 11, т: 093-250-89-65, 099-151-46-63, 068-448-93-20

©2013 FogFresh.com.ua